فافا وسواسی سردرگمی وارد میشود:)
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 675
بازدید کل : 283104
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
یک شنبه 24 آبان 1394برچسب:, :: 20:43 :: نويسنده : فافا

سه عکس دیگه اضافه شد

سلام به سرباز وطن و سلام به تک تک دوستای عزیزم چقدر من شماها رو دوست دارم چقدر دلم براتون تنگ شده اخه میدونم تنبل شدم شدید راستش انقدر ننوشتم هم خاطره های روز عشقی یادم رفته هم نمیدونم حالا اونایی که یادمه اول کدومو بنویسم یه تصمیم گرفتم که با نفسی هم هنوز درمیون نذاشتم جونم براتون بگه که تصمیمم اینه که از مفصل گفتن ریز به ریز گفتن روز عشقی ها بکاهم و به طور خلاصه شده حتی یه خط که نه حالا در حد یک پاراگرافم شده بنویسم اینجوری زود به زود هم اپ میکنم اما اینم بگم که این مدت هرچی درست کردم به فکر شما بودم چیلیک چیلیک عکس گرفتم میزارم براتون بعدا بریم سر اصل مطلب قبلش بگم ما خوبیم خداروشکر امیدوارم شما هم خوب باشید گوگولیای من خوب سر اصل مطلب بریماول اینکه نظرتونو راجبه این سبک خلاصه نویسیم بگید که اجراش کنم یا نه؟و دوم اینکه باید به گفته همسری من نشونم تا اخر ماه انتخاب کنم باهم دوبار رفتیم بازار طلا دو دور گشتیم و من بالای دوهزارتا انگشتر دیدم و از این بین سیزده چهارده تاشو دستم کردم و تقریبا میشه گفت نپسندیدم به همین دلیل عکس انگشترایی که دستم کردم میزارم تا شما هم نظر بدید

یه توضیح راجبه این دوتا عکس اول بدم که ما این دونمونه رو برای حلقه هامون در نظر گرفتیم چون حلقه من قراره روش تک نگین داشته باشه بخاطر همین دیگه نمیخوام نشونمم تک نگین داشته باشه و همین انتخاب برام سخت کرده عکسشونو میزارم که باتوجه به مدل حلقه هامون راجبه نشون نظر بدید

مدل حلقه 1

مدل حلقه 2

دیدید این مدل حلقه هامونو حالا یکیش رو انتخاب میکنیم ایشالا

اینم انگشترایی که به عنوان نشون دستم کردم با توجه به مدل حلقه که تک نگین نظر بدید البته چندتا عکس دیگه هم بود که همسر محترم حواسشون نبود پاک نمودن(همه سنگ ها برلیانن)

3

4

5

6 تو این عکسای پشت ویترینی اگه خواستید نظر بدید دقیق بگید کدوم بی زحمت من سه تاشو دستم کردم تو عکس زیاد مشخص نیست اما ردیف رویی همشون تمام سنگ بود


7 و این عکس که دورینگ ها رو دستم کرد(ردیف اول اولی و سومی) اقاهه بی ادب نذاشت عکس بگیرم گفت کارامون خاص عکس نمیشه گرفت منم از پشت ویترین عکسیدم ایـــــــــــــــــــش

8

9

10

و یه خبر اینکه اگه بشه میخوام تو اینستا پیج بزنم بیشتر باهم باشیم

پی نوشت:مد نظرم اینه که نشون تک نگین برجسته نباشه تو این سبکایی که تک نگینش برجسته نیست رو دستم خوابیده هم دوست میدارم مقداری گفتم بگم که نگید فافا میگه تک نگین نمیخوام ولی تو عکسا تک نگینم دستش کرده



نظرات شما عزیزان:

لیزاموری
ساعت15:22---14 آذر 1394
سلام فافااااا جونم خوبی
تا یکم چشام بهتر شده گفتم بدوام بیام پیشت
اوووه ماشالا چقد پست گذاشتی من نبودم

ایشالا همیشه به شادی
چ حلقه های نازی
حلقه مدل یکو و نشون مدل 5 و اون پشت ویترینیا شماره 8
خوشمل بودنااااااا
البته تو هرچی بپوشی خوشمله
ایشالا بیای عکسای عقدتو بزاری
مدل خلاصه نویسی و زودبه زود نویسی خوبه
من موافقم

بوووووس
دوست خوبم:به به سلام خانوم چشم قشنگ مبارک باشه:-*به احتمال زیاد یه چیزی تو مایه های 8 انتخاب کردم یا خواهم کرد نیدونم هنوز:/اره بابا میدونم کلا خیلی جذابم خدا شانس بده به همسری والاع:))))فدا مدا


تمنا
ساعت14:37---3 آذر 1394
فافایی یه پیج پیداکردم تو اینستا همش مدل حلقس یه نیگا بش بنداز چند تا انگشتر نامزدی خوشکل توش هست
halghe.set.ring
دوست خوبم:مرسی تمنای عزیزم که به فکرمی حتما میبینم


تمنا
ساعت13:12---3 آذر 1394
شماره 1 خیلی فشنگن
بنظرم مدل شماره 3و4 خوب نیست انگار بدله خاص نیست

مدل شماره 6 خوبه ولی من خودم خیلی قطور دوست ندارم اما خوبن ماشاالله انگشتات کشیدن همه چی بهشون میاد
7هم خیلی خوبن
8 یکم سادن ولی بازن شیک وقشنگن

اینم از نظر من

دوست خوبم:درسته ما هم نظرمون برای حلقه اگه تا اون موقع چیز دیگه ایی به چشممون نیاد همین یک هستش گرونترین انگشتری که انداختم از این بین همون 3بود که میگی شبیه بدل هستش فروشنده 4نیم گفت مدل 6 هم خوبه اما راستیتش به نظرم به خانومای سن دار بیشتر میخوره مرسی عزیزم چشمات قشنگ میبینن:-*8 تو دست خیلی شلوغ زیبا بود شاید تو عکس ساده به نظر میاد مرسی از نظر دقیقی که برام گذاشتی تمنا جون بووووس


مارال
ساعت13:11---3 آذر 1394
سلام فافا جان
مدل 6از همشون جالب تره… همشون عالین ولی مدلای 6 همشون عالی تر تر ترن

به اینستا خوش آمدی.. مقدمت گل باران
دوست خوبم:سلام مارال جون اینستایی گل باران نشدیم با مشکل مواجه شدیم:)


تمنا
ساعت13:05---3 آذر 1394
فافایی دلم خیلی برات تنگ شده...
امروز از صب گفتم باید برن به فافا سر بزنم مطمینم خبرای خوب نزدیکه...وقتی اومدم تویه نگاه کلی با پست جدیدت حلقه دیدم کلی کیف کردم..
عکس همشونو هنوز ندیدم ولی دان شن نظرمو میگم ..
پاسخ:فدات عزیزم که انقدر به من محبت داری من برات نظر میزارم نمیدونم به دستت میرسه تایید نکردی یا کلا نمیرسه:(


دریا
ساعت12:37---3 آذر 1394
سلام عمرم سلام عزیزم سلام خوشگل من سلام فافایی دلم برات لک زده چطول مطولی چه خبراااا بی وفا از من یادی نمیکنی وا ی به سلامتی ایشالا خبر نامزدیتو بذاری من بگم کدوم؟اون انگشتر دومی که دستت بود واسه نشون خوبه ها حلقه هم پشت حلقه دار بگیر خوشگلشو...من عاشق طرح فلاورم حلقه ام فلاور هستش یه تک نگینم تو عروسی همسری بعد رقصمون انداخت انگشتم بنا به دلیل علاقم
دوست دارم منتظرتم جیگمل
دوست خوبم:اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو ببین کی اومده به به چه عجب عروس خانوم راه گم کردین سلام به روی ماهت به چشمون سیاهت یعنی انقدر به فکرتم که نگو همش یه عالمه سوال تو ذهنم دارم که دوست دارم بپرسم اما نمیپرسم که ناراحت نشی یاد قدیم نیفتی دریا ما هم بدجوری جوری نظرمون رو همینی بود که تو گفتی حتی میخواستیم بیانه بدیم برای ساخت اما پشیمون شدیم تقریبا منم فلاور انداختم اما همسری گفت این مدل طرحش زیاده تو بازار خوشش نیامد امابه نظر من اوشگله مبارکت باشه:-* دریا جون عروس جون دیگه وبلاگ نمیزنی با همسری خاطره ثبت کنی؟اخه دوست دارم دوباره ازت خبر داشته باشم خووو:(


sima
ساعت17:52---1 آذر 1394
دوباره سلاااااااااااااااااااااااااااا م.اره اون یادم رفت جوونم.اولا منتظرعکسای خوشگل بعدیت هستم شدید.دوما اوووف من عاشق خاطرات عشقی شمام.هرطور خودت صلاح میدونی بنویس فقط بنویس.فدات.عشقتون پایدار و ابدی
دوست خوبم:سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سیما جووووووووووون همه یادشون رفت کامنتارو دقت کن هیچ کسی نظر نذاشته همه حواسشون پی انگشتراس:)راستی یه سوال اگه دوست داشتی جواب بده عزیزم تو چند ساله


رویا
ساعت1:00---27 آبان 1394
سلام عزیزدلم عروس خانم خوشگلم فافای نازنینم
کیف کردم عکسآرو دیدم ماشالا به این دستای کشیده و ناز
الهی خوشبخت بشی عزیزم نازنینم
ان شاالله تا زمانی که چنگیز و پریوش رو عروس دوماد میکنی و خیلی خیلی بعدترش برامون هر روز بنویسی هر روز از خوشی هاتون بنویسی گلم
همه ی عکسا عالیه آفرین به این سلیقه، چون گفتی تک نگین برجسته دوست نداری به نظر من حلقه ی دو و سه فوق العاده س عزیزم عالیه.البته من خودم برای نشون حتما عین شماره ی یک رو در نظر دارم
دوست خوبم:به به سلام عروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس ناز من وای نمیدونی چقدر دوست داشتم این کلمه رو بهت بگم از ته دلم برات ارزوی خوشبختی میکنم عسل من یه عالمه بوووووووووس مرسی عزیزم لطف داری خانوم خوشگله چنگیز پریوش عالی بود کلی خندیدم:))))میام مینویسم که امروز اولین دندونم افتاد:))شماره یک دو برای حلقه درنظر گرفتیم عزیزم فکر کنم دچار اشتباه شدی چون اینا دورینگ نیستن شماره یک و دو اون بدون تک نگینش حلقه مردونس ماهم برای حلقه شماره یک بیشتر مد نظرمونه


sima
ساعت18:19---26 آبان 1394
سلام نازمن .آخی عزززیزم به مرحله خوب حلقه و نشون رسیدین؟به سلامتی ایشاالله.خیلی سخته و البته شیرین.به نظرمن که هم 10خوبه هم توعکس 6 اونی که جلوهستش.
دوست خوبم:سلام سیما جون مهربون هنوز به اون شدت که فکر میکنی نزدیک نشدیم مونده حالا اما ما چون هولیم مقداری شروع کردیم به گشتن چون هم من وسواس خرید دارم هم همسری نمیتونیم مثلا یک ماه بگردیم انتخاب کنیم:)منم نظرم رو ده هست کمی شش هم خوبه به دستمم اومد مرسی از نظرت عزیزم ولی راجبه خلاصه نویسی روزهای عشقی نگفتی:)


همسري
ساعت22:15---24 آبان 1394

سلام عزييييييزم
آقااااااااا اين جرا عشقنامه نداشت هاااان
بعدم مطلبه بعدي اينكه نخير من اشتباهي پاك نكردم كلأ گوشيم خراب شد هرجي عكس داشتم پاك شد دست و جيغ و هورااااا
مطلب بعدي راجبه خلاصه نوشتن روزهاي عشقمون اگه قول ميدي كه همرو بنويسي از نظر من خوبه
خيليييييييي دوست دارم عشق من

نفسیم:سلاممممممممممممممممممم گوگولیم اخه عشقنامه نمیطلبید این پستزبان درازیخسته نباشی واقعا عزیزممرددچشــــــــــــــــم شما امر کنبوسهمیدونم بابا دختر به اینخوبی خانومی نانازی خوشگلی.....کجا میخواستی پیدا کنی اصلا هست که پیدا کنیخندهمنم دوست دارم عشقمبوسهبوسهبوسه



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: